sur FILL UP MEDIA (isin : FR001400AEM6)
Fill Up Media awarded at the Cas d'Or DOOH 2025
On July 3, 2025, Fill Up Media received two awards at the Cas d'Or DOOH in Paris. The French leader in outdoor digital sound displays on fuel dispensers, the company won first prize in the "Contextual Product Launch" and "Analysis & Data Visualization" categories.
The Golden Case for "Contextual Product Launch" was awarded to the Peugeot E-3008 100% electric SUV campaign, produced in collaboration with Publicis Media. The campaign leveraged 400 digital screens in 200 service stations, providing extensive visibility.
In the “Analysis & Data Visualization” category, the campaign for HappyVore was recognized for generating a significant increase in revenue and product discovery, demonstrating the effectiveness of Fill Up Media.
R. P.
Copyright © 2025 FinanzWire, tous droits de reproduction et de représentation réservés.
Clause de non responsabilité : bien que puisées aux meilleures sources, les informations et analyses diffusées par FinanzWire sont fournies à titre indicatif et ne constituent en aucune manière une incitation à prendre position sur les marchés financiers.
Cliquez ici pour consulter le communiqué de presse ayant servi de base à la rédaction de cette brève
Voir toutes les actualités de FILL UP MEDIA